vrijdag, augustus 18, 2006

nog wat pics









ne dikke muggenbeet op mijn been







4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat betekend die elleboog jaloers op onze papa of wil je mij ongerust maken en die trein was je een afspraak aan het maken voor rijlessen te volgen als amber hier komt zegt ze altijd natalie nog niet thuis en dan steekt ze haar handjes in de lucht ik zie nooit een foto van u laat frederik u ook maar eens trekken of mis je mij nog niet???????? tot de volgende keer groetjes daaaaaaaaaaaaaaaaag

11:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat betekend die elleboog jaloers op onze papa of wil je mij ongerust maken en die trein was je een afspraak aan het maken voor rijlessen te volgen als amber hier komt zegt ze altijd natalie nog niet thuis en dan steekt ze haar handjes in de lucht ik zie nooit een foto van u laat frederik u ook maar eens trekken of mis je mij nog niet???????? tot de volgende keer groetjes daaaaaaaaaaaaaaaaag

11:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

natalie je moet ook eens een foto van een mooi japans meisje maken voor me kusje van papa .

12:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ons mama zegt alles twee maal

12:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home